Vilket djur är du?

Idag har vi blivit fullproppade med information om allt här i Waterloo. Jag kan allt nu. Typ. Jag är en tvättäkta bytis.

Jag var visst den enda som hade missat att jag hade en sida på internet
där jag kunde se vilka av mina kurser som verkligen gick (Det var visst bara tre, så jag
måste fixa två bra till imorgon på något vänster. Men det löser jag för jag är en Carlsson)
Jag hade även missat(?!) att betala alla hyror för mitt rum. Hur man nu kan göra det. Vilken tur att man kan betala i efterhand.

Vi har även fått kökrredskap då vår fadder visade mig och Nina (tyska tjejen jag bor med) till en magisk källare där de förvarande allt skräp som andra lämnat kvar. Så vi gick lös där och nu är skräpet vårt.

Vi pulsade även genom snön för att handla mat. Alla här gillar att åka buss men vi är härdade och går!


Denna fina lapp sitter numera på vår ytterdörr som vår fadder har satt upp.
Jag gillar att jag blev en tiger men undras varför Nina blev en sköldpadda, hon liknar ju inte ens en.

Kommentarer
Postat av: Helene

"En Svensk Tiger"

2012-01-03 @ 13:40:41
Postat av: malin syster

Vad kul, det låter jätte bra alltihopa. har läst alla dina inlägg :) du verkar ha fått det bra. gud vad fräscha och fina husen/rummen ser ut att vara :) kul att ni har faddrar som tar hand om er. Kul att tjejerna verkar som dig (ialf en av dem). hoppas du hittar några bra kursen som du tror du kan ha nytta av . brunch, mums!! ta nu vara på alla bytis aktiviter och möten, tänk att det finns inga dummar frågor bara dummma svar!

2012-01-03 @ 14:15:41
Postat av: Mormor

Heja på!! Både en Carlsson och en Tiger,hur bra kan det bli.Kollade Waterloo-väder idag. Stämmer det tt det är -15-16gr?Brr

2012-01-03 @ 15:52:27
Postat av: Josefine

Ja mormor. Det är fakttiskt 15 minus ute. Riktigt riktigt kallt men solen steker så det är väl tur det. Jag var en sväng i skolan idag. Allt tar så mycket längre tid när man skall prata med olika människor och hitta till olika saker. Jag skall dit snart igen och sen igen ikväll. Tur att det bara tar 15 min att gå :)

2012-01-03 @ 19:13:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Lotten

Haha Josse med djurbeskrivningarna så ser det ut som att ni bor på ett dagis hihi :) Utöver tyskan, är de andra två (Choi & Lee) från Asien eller?



Idag är det storm (den heter Emil) här och det regnar samtidigt och blåser alltså utavbarafan så det är inte så lockande att gå ut. Hade MYCKET hellre haft ditt vinterparadis!!!



2012-01-04 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0