Jag pluggar minsann också!


Idag har jag försökt få ordning på mina landningsbanor och tidschema för några flygplan som både skall landa och lämna landsningsbanan. Om jag skulle jobbat med detta så skulle jag ha gjort en landningbana för ankommande och en för avgående flygplan. För då slipper man oroa sig att de ska krocka.


Jag har just nu fixat klart en av våra många inlämningsuppgifter som skall lämnas in imorgon.


Så här ser det ut när jag känner mig som smartast.


Imorse tränade jag och Nina. Basshunter dök upp i högtalarna, kul.
Nu skall jag möta upp Nina i skolan och vi skall ner till Uptown Waterloo.
(Det finns visst både ett downtwn och ett uptown. Downtown är visst mer shabbigt så vi tar det en annan dag)
Ikväll ska vi till en pub i skolan som heter Bombshelter och käka mat och spana in stället. Mums.

Kommentarer
Postat av: Monica

Heja, heja! Duktigt Jossan. Väntar med spänning på nästa rapport.

2012-01-18 @ 21:40:40
Postat av: Oskar Kryh

Haha bra där Josefine, ser väldigt organiserat ut:)

2012-01-19 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0