Hur hamnade vi här?


NBA, basketbollmatch, mellan Toronto Raptors och Portland.

Vi var lyckliga för att en snubbe erbjöd oss platser i deras företagslounge.
Han tyckte inte om att tre biljetter skulle vara oanvända så vi fick dem.
Så vi skippade våra (antagligen kassa) platser med resterande människor
i vår buss från skolan och satt och njöt i loungen istället.



Matti i loungen innan alla kunder kom och alla deras kids. Ett av barnen åt pizza och chickenwings tills han inte kunde gå upp för trappan (tre steg) själv, utan behövde knuffas upp av hans pappa.


Fri dryck och fri mat serverades från servitören. Jag åt en glass, mums.


Matchen var också bra förresten. Toronto vann inte, vilket var förutspått men nu har vi gjort detta. Check!

Kommentarer
Postat av: Sandras Värld

så häftigt!!!! kram

2012-01-21 @ 11:01:39
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken tur ni hade. Hade jag haft fri mat och dryck så hade jag definitivt beställt mer än en glass. Vad är det i glasen framför kortet på Nina?:-)

2012-01-21 @ 13:40:44
Postat av: Mamma

Vilken tur ni hade. Hade jag haft fri mat och dryck så hade jag definitivt beställt mer än en glass. Vad är det i glasen framför kortet på Nina?:-)

2012-01-21 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0