Columbia Lake Village


Jag somnade på tåget och höll på att missa flygplatsen. I all hast tappade jag telefonen och insåg ett bra tag senare att jag hade tappat baksidan.
Boken är bra iallfall.


Allt är väldigt sparsamt möblerat men här är vardagsrummet, med soffan
 jag sov på inatt, samt dörren til vår så kallade uteplats.


Köket i alla sin prakt. Efter en genomsökning har vi nu hittat en visp, två skedar och
två knivar. Kvarglömda chips, mjölk (som går först ut 7 januari), ägg och philadelphia
ost är också saker som fanns i kylskåpet.


Så här ser alla små hus ut denna morgon.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ser ut som du får uppleva lite vinter!Kul att följa dej här.Du kan säkert få det mysigt på det rummet.Kram på dej

2012-01-02 @ 16:29:50
Postat av: Anonym

Vad härligt med vinter. Hoppas du får det bra i skolan. Ska bli kul att följa din termin i Waterloo.



/Monica

2012-01-02 @ 18:16:04
Postat av: Sandras Värld

Åh vill också ha snö!!! Måste skypa! KRAM

2012-01-02 @ 18:39:51
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0