7 Januari


Jag och Nina tog en förmiddags promenad. Vi hittade runt sjön, som ligger
i vårt område, som ingen annan verkar veta att man kan gå runt.


Vi gick lite fel. Så det slutade såhär.


Denna hittade vi ute i ingenstans. Eftersom det stod "Josefine, Environment"
på min namnskylt under första dagen så är det ett stående skämt. Hur kunde
jag bli klassad som miljö-student?


Sen bjöd vi vi in på toast, vin och spel. Heja heja.


Pictonary var rena rama engelska lektionen. Vi lärde oss massa nya ord.
Muzzled(munkorg) och cotton swab (örontops)


Matthias, som är från Tyskland, skriver också blogg. Så ifall ni vill läsa vad han gör och vad jag och Nina gör när vi är med honom, vilket vi ofta är, så läs här: http://mattica.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag gick in o kollade Matthias blogg. Begrep ju inte ett skvatt. Jag får väll köra Google translate. Trevlig Helg på dej

2012-01-07 @ 10:18:40
Postat av: Louise

Måste va en utmaning med engelskan ;) Lär du inte de andra svenska?? haha.

2012-01-07 @ 15:37:12
Postat av: Lotten

Jag kikade också in på Mattias blogg och kände direkt igen min favoritväska hahaha (och min favoritjosse!!).



Pluggar de andra också "environment" haha?

2012-01-07 @ 20:41:07
Postat av: Sandras Värld

Åh ser helt underbart ut!! Kram

2012-01-08 @ 10:45:33
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0