Nya äventyr = hemma i Lund


Vincent åkte med mig till Island, sen skulle han vidare till Europa för att backpacka.

Jag bestämde mig för en månads sen att jag skulle boka om min biljett och komma hem en vecka tidigare än planerat. Och här är jag nu! I ljuva fina Lund.

Jag är trött efter allt flygande och så har jag börjat jobba med att samla in enkäter på Skånetrafiken bus/tåg-turer för att vi ska kunna åka på Examensresa. Vilket inte gör mig piggare.

Ingen visste om att jag skulle komma hem förutom mamma. Och det var kul att överraska folk!
Så för er som jag inte träffat ännu, Surprise! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vavava? Är du redan hemma fina du!!!!

2012-04-25 @ 12:56:31
Postat av: mormor

Verkligen välkommen hem! hoppas träffa dej snart/Kram

2012-04-25 @ 17:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0