Jag och resväskor




En hel väska med fyra friska hjul!

Detta är Youna, min rumskamrats, resväska som jag lånade när jag åkte
 till New York för några veckor sen.
..eller jag kom aldrig till NY med den för på vägen till skolan så gick
ett av hjulen sönder och jag fick springa hem igen och hämta min stora stora resväska.

Dåligt samvete för att ha tagit sönder hennes hjul hade jag hela veckan
och när jag kom hem så åkte jag till en av väskaffärerna här i
 Waterloo (Inte den som hon köpte väskan i)
Snubben i affären sa att jajamen, det fixar vi och nej det skulle inte kosta mig något.
För bra för att vara sant så lämnade jag in väskan och tänkte att jag
nog skulle behöver betala en slant eller två när jag hämtade den.

Igår hämtade jag den och ingenting behövde jag betala.

Konstigt men bra för mig och Youna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0