En konstig vana jag har..



..är att så fort plugg-perioder närmar sig (som nu, -jag är mitt i en) så spenderar jag mer tid än någonsin på att gå på gymmet.

Min teori är att jag kan plugga massa och ända bli underkänd.
Så varför inte plugga lagom, träna lagom och kanske ändå bli underkänd?

Fast oftast blir jag alltid godkänd så därför håller jag mig till träningen.


Idag lurade jag med Hasan (en snubbe från en av mina kurser) på Bootcamp med mig och Anezka.
"Det är svettigt och massa tjejer" löd min lockade mening och det var visst precis vad han var svag för.
Men han gillade det faktiskt.

Imorgon ska jag följa med till hans gym och gå på en spinningklass.
Intressant.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju för rolig du!!! Men bra att du tränar!

2012-04-12 @ 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0