Cykelutflykt


Fint väder och ingen mer skola och vi tog cyklarna 20 km bort till St Jacobs ute på landet.



Anezka träffade en kompis.


Vad hände här lixom? En häst och vagn mitt i allt?



I St Jacobs fanns det en ängla-butik med änglar på trottoaren.


Sen cyklade vi visst en omväg, men fint var det minsann.
Det kändes som Klockarebacken hemma i Östra Ljungby.



En gammal snubbe gick förbi oss mitt ute i ingenstans och jag var tvungen att spana på han lite.


Hej å hå. Och det blev värre men vi kom hem! (Vi tog bussen hem)


Kommentarer
Postat av: Monica

Va härligt det ser ut. Njut av sista dagarna. Vi ses i maj!

/Monica

2012-04-20 @ 10:42:15
Postat av: Mamma

Jag blir så avundsjuk på det fina vädret ni har. Hoppas att du tar det med dej hem.

2012-04-20 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0