Blandad kompott


Pappa har minsann en riktigt fin skylt på jobbet. Tänk om han hade haft en hemma? Vad hade det stått då tänkas?


Malin fick låna hund ett tag och vi tog en paus på den på senare tid omdiskuterade soffan i Östra Ljungby.


Varför måste du hålla på och räkna och skriva hela tiden tänker Kisen.
Eftersom han inte fick min uppmärksamhet av detta heller så spytte han på golvet istället.
Fick han min uppmärksamhet nu tros? Nej. Jag lät det vara. Nej, jag bara ljög. Han fick min fulla uppmärksamhet.


Här är han snäll och vill också bara vara med i solen.


Maja gillar Linnros. Killen bakom Maja gillar henne. Tråkigt med obesvarad kärlek, stackars kille.


Maskinen Maskinen Maskinen. Min och Karins nya grej. Jag säger bara "lobotomi", det säger allt.



Jesper tycker att någon är högljudd?




Okej, han kanske bara flörtade. Eller skit i ögat? Yoghurt kanske?


Men Malle hade minsann yoghurt i håret.



Kommentarer
Postat av: MalinMalin

Fy vad cool skylt!!! ooo kisen, liten och knasig men saknar honom ändå :)

2010-10-24 @ 08:29:32
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0