Knäpp gris på jobbet





Jag står på jobbet och en snubbe kommer fram och vill ha kaffe samtidigt som han ber mig säga vad jag tycker om hans (antligen nya) glasögon.

Han börjar snacka en massa om Disney Dax och Toy Story 3 och jag lyssnar som man ska?!

Jag ser tjejerna i personalen skakar på huvudet och suckar mot mig bakom hans rygg, men jag fortsatter lyssna.

Tillsut ber man mig att senare googla hans namn. Och skriver ner det. Och droppar snabbt kommentaren
"Det är jag som är grisen i ToyStory"

Och ja visst stämmer det när jag pratade med tjejerna men snubben är en knäppis.

Men kul var det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad coolt!!! En kändis ju :D Det lönar sig att lyssna på knöppisar , vem vet han kanske stöter på dig i framitden :D

2010-11-07 @ 23:51:11
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0