Snart börjar äventyret

På Söndag morgon bär det iväg till Österrike.
Nej,inte för att kolla fotbollen utan att jobba som aupair. Jag kommer att ta hand om Nicklas 6år och Mateo 3år. Hur mycket jag skall arbeta och ta hand om Nicklas och Mateo är inte riktigt bestämt ännu, men jag tror att jag det lutar åt att jag blir en "lek-mamma" åt dem. Det skall bli mycket spännande då jag lär mig ett nytt språk och får träffa Anna igen.
För er som inte vet vem Anna är, så är det en tjej som jag var utbytesstudent med förra sommaren.

Under sommaren skall vi (jag, Anna och hennes vänner) även hinna med en veckas semester i Italien.
Jag kommer att tillbringa hela sommaren i Österrike och jag kommer hem lagom tills att skolorna börjar igen i höst.

Om jag kommer att få hemlängtan är inte en frågan om jag kommer att få hemlängtan, utan när.



Nicklas und Mateo

Kommentarer
Postat av: mossan

Njut för fullt jossan och ha en härlig tid för det kan kanske behövas om du ska börja studierna direkt sen igen.....

2008-06-21 @ 23:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0