Myskväll med fotboll

Idag fick jag samlat ihop massvis med trevligt folk för en myskväll hemma hos mig. Jag hade klart och tydligt sagt  ingen fest. Efter en stund tar Tobbe upp en öl ur sin väska och frågar försiktigt, "Är det okej om jag dricker en öl?" Jag tyckte det var fint sagt och klart att han fick dricka sin öl.

Killarna kom med en Ted Gärdestad skiva och favoritgodiset hallon och med svenskt Malaco godis. Gott. Tackar man tackar. Maxine gav mig en guidad tur i Ängelholm innerstad med privat guide + glass i Hembygdsparken. TACK! Senita kom med en vacker stor lila blomma. Och Sandra glömde något kul hos Linus. MEN det är verkligen tanken som räknas och jag fick många vänliga tankar. (det låter som jag skall vara borta i en evighet och inte två månader)

Efter kladdkaka med glass, chokladbollar och aladdin choklad hjärtan och en massa fotboll begav sig folket hemåt.

Tack för en mycket trevlig kväll! Denna kväll skall jag leva på i hela två månader.






Kommentarer
Postat av: andersson

de va KÖRSBÄR du fick, inte hallon, osså kallar du det ditt favoritgodis?! haha

2008-06-25 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0