Memory och pussel

Hur kan barn tyckta det är kul att spela samma memory och lägga samma pussel om och om igen?
Jag har nyss spelar tva omgangar memroy med Mateo och nu akte pusslet fram.

Imorse gick jag upp lite i nio och da hade familjen dukat fram en stor frukost till allihopa ute pa balkongen. Da at farfars honung pa mackan och alla tyckte en var mycket god och det var ett stort plus att den inte var sa rinning som Österrisk honung. Här har de visst inte mycket houng da det finns nagon speciell insekt som äter upp bina.

Sn tillbringade jag tre timmar vid poolen och bättrade pa min bränna och sen at vi lite och nu har molnen kommit tillbaka. Det blir alltid molningt pa eftermiddagarna. VI hoppas att det blir fint ävder ikväll da Jochen och Sibylle skall ha gäster.

Nu skall jag ga och se om Mateo är klar med pusslet, jag hoppas det iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0