Massage

Nu skall jag alldeles strax åka iväg  för att få en helkropps-massage.
Massagen är en studentpresent från min syster då hon tyckte att jag behövde få bara slappna av. Hon hade snappat upp alla mina små kommentarer efter Costa Brava att jag var "Såå trött" så hon tänkte att massage skulle sitta fint.

Massagen utförs på ett ställe som heter Hillesgården som ligger ute i skogen. Jag har alltid vart lite skeptiskt mot Hillesgården för jag har alltid för knippat det med hokuspokus och besvärjelser. Men nu får vi se om mina åsikter ändras. Vem vet?

Kommentarer
Postat av: josefinecarlsson

Hej josefine, vi ska försöka svara lite grann är inte säkra på att det är rätt. har väl heller inte så mycket att förtälja somdu, här hemma går det i sin vanliga trall , lite ved och lite bi och farmor stickar raggsockar till Anders , plus allt annat inomhusjobb ,hälsningar från farfar och farmor till dej där långt borta.

2008-06-24 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0