Hello Sunshine

Idag har jag tillbringat dagen vid en sjö som heter Seadose (där vi at middag i fredags). Jag var där i nagon timme och jag väntade pa att Flo, SIbylles systerson och hans vänner skulle hämta mig. Tiden gick och gick. Och de var tillslut en timme försenade.

Jochen ringde mig och da hade Flo inte visst kunnat na mig med telefonen. Jochen sa vart jag skulle ga, och ja visst där var Flo.
Det var skönt att prata med ungdommar i sin egen alder igen. Inte bara 50 aringar och 6 aringar.

SIbylles syster kommer och även Flo och hans syster Theresa för grillning  strax (det blev mycket över sen igar) och sen skall jag följa med dem ut till en "Fan Zone" här i St Pölte för att se matchen under bar himmel med 10.000 andra.
Det blir nog häftigt.

Jag är brun och svettig, sa jag skall hoppa in i duschen nu.

Kommentarer
Postat av: calle

det var ju jag ska skrev! vad du har det bra i österrike :P latis

2008-06-29 @ 16:47:59
Postat av: Mamma

Vad är det för match.......fotboll?

2008-06-29 @ 17:13:19
Postat av: Malin och Nille

Låter toppen. Vi ska kolla på paneltak i östra ljungby med 1½ person (pappa kommer att somna efter halvlek) Vad roligt att du är brun o svettig, Mamma frågade mig idag om jag solat solarie men det har jag inte. Hoppas ungdomarna var lätta att förstå :) Ich liebe dich. Kram Malin och Nile

2008-06-29 @ 19:22:31
Postat av: Josefine

Hej malin och nille. jag älskar er med! :P Ja ungdommarna prtar jag ju engelska med, de är trevliga :) vad kul att mamma trodde att du solat solarie :P (du far gärna ta mitt sol kort jag tror jag har det hemma nagon stans) :P



mamma: ja det var em finalen :P

2008-06-29 @ 23:17:46
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0