Godmorgon

Idag vaknade jag en timme före planerad tid av faglarnas kvittrade (tror jag det var) Och om man vaknar av faglarnas kvitter är det helt ok att vakna för tidigt. Jag at min frukost i lugn och ro och Jochen akte till deras hus vid Loich (en sjö ca 4 mil härifran) för att fixa och dona med huset.

Sibylle kom precis inrusandes för att hämta kameran. Hon hade varit pa möte precis och var nu sen till barnens avslutning.
Hon kommer tillbaka vid 10.30 för att hämta mig och sa skall jag följa med pa lunch/fika med skolan.

I eftermiddag skall jag se efter barnen nagra timmar sa Sibylle far vara lite ifred för at hon skall förbereda maten inför morgon dagens grillning i trädgarden.
Ikväll skall jag be Jochen hjälpa mig med Skype och sa skall jag äta mina choklad praliner som jagfick av Sibylle igar.
Det ska bli gott.

Nu skall jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: sandra

Linus fixade skype hemma hos sig :) så nu kan vi prata! ska fixa det här hemma också, men åker ju som sagt till öland på söndag. men vi får skicka sms och prata på skype fter det. hoppas allt är bra! kissy kissy!

2008-06-27 @ 14:52:27
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Malin

låter super gott. du blir bortskämd :) vad roligt.

2008-06-27 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0