Godmorgon alla pigga och glada svenskar

Inatt har jag vaknat nagra ganger av allt liv pa gatan, kl 01.45 und 07.30 och det var bara tisdag natt, tänk hur det blir till helgen. Sa jag skall strax ga ner till apotektet och köp ahörselproppar sa jag far min skönhetssömn.
En enkel lösning pa problemet hade varit att stänga fönstret, men det blir sa varmt, sa det far bli sma söta hörselproppar istället.

Vid 12.00 kommer Mateo hem och vid 14.00 kommer Niklas hem och hushallerskan skall ga tidigare sa jag skall se efter barnen i eftermiddag. Mitt första riktigta uppdrag.

Pa nyhetsfronten hemma i Sverige sa Maxine fatt jobb hos Svenska Klassfoto!!

Hur är det annars där hemma? Hur är vädert?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mulet, ca 15 grader.Lycka till med första uppdaget :-) Blev det rosa öronproppar?

GRATTIS MAXINE TILL JOBBET

2008-06-25 @ 10:34:10
Postat av: farmor

hallå jossan nu äntligen har ja börjat kunna skriva här i bloggen. just nu skiner solen vi mår bra alla.kram farmor

2008-06-25 @ 11:41:18
Postat av: Sandra

Typiskt sommarväder....nej men idag är det ganska fint, kul att man får jobba idag då! Lycka till i eftermiddag!

2008-06-25 @ 13:11:02
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Josefine

Mamma: Nej det blev inte rosa utan oranga fast de är lite svagt rosa om man tänker efter. fast mest oranga. sen fick jag köpt en kam ocksa :)



farmor: kul at no har fatt finare väder hemma. jag mar ocksa bra.



sandra: Ja det sakll nog ga bra, fast just nu sover hushallerskan och minstingen, och det ör lixom bara tjugo minuter tills vi skall vara pa lekis för at hämta niklas. haha. ja det lösr sig väl.

2008-06-25 @ 13:45:23
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Mormor

Kram,kram Jossan!Nu är jag hemma igen från Dalarna.Det är 18gr varmt och svag vind i denna delen av Bjäre.Shortsen har åkt på igen!!Givetvis går det bra med småkillarna,dom tycker säkert att du är toppen

2008-06-25 @ 17:32:18
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: andersson

du fick väl ett par öronproppar av mej när vi va i spanien?! :p

2008-06-25 @ 18:45:32
Postat av: Josefine

johan: haha jo visst fick jag det, men jag tog inte med mig nagra hemmifran. och jag tror inte jag har kvar dina hörselproppar hemma heller. efetr en vecka är de gasnka äckliga ända :P

2008-06-25 @ 20:01:41
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Malin

Det låter som om det är fint väder där..värsta tropiska natten. Jag har inte frusit en enda natt i Spanien, men fy vad kallt det är här hemma :P får nog ha dubbla täcke i natt. Du har tur.

2008-06-25 @ 22:32:51
Postat av: Farmor o farfar.

Hejsan Josefine. nu ska vi se om det går bättre ikväll att skriva lite, det är roligt att läsa dina upplevelser och vad du ser och får uppleva, idag har här varir fint väder hela dagen.vad använder du för språk? är det tyska eller något annat?.Hur har du tillgång till dator? Det ser ju ut som du har stor frihet att göra som du vill och själv finner nöjaktigt. Vi hade tänkt oss en bussresa till Norgen inästa vecka men det blir inte där var för lite resande med så den blev inställd. Nu vill mojan jag ska sluta så det får jag väl göra med många kära hälsningar från Farmor ofarfar.

2008-07-01 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0