Gårdagen hos Malle

Efter studenten är det svårt att släppa taget om sina vänner i klassen.
Eller rättare sagt du vill inte släppa taget, därför bjöd Malle in oss till sitt föräldrar fria hus.
Det blev grille för en del, mashmallows och citronkaka som Viggo tagit med.

Det blev några intenisiva minuter framför tv;n för att se de hektiskta sista minuterna på matchen samtidigt som vi spelade TP.
Under TP spelet kom vi fram till att barnfrågorna vore de bästa för oss.
Men det gick inte Johan med på , då jag tidigare under kvällen hade sagt hejdå till bilddagboken.se och välkommen till facebook.com och blogg.se för att det känns vuxnare, så vi höll oss till vuxen frågrna.

Vem som vann kom vi aldrig fram till då det blev en tidig hemgång för Johan som börjar jobba idag.

 

Kommentarer
Postat av: my

vad roligt att du ska resa till osterrike! vad ksa du bo hos for familj? hur manga barmn? vart i osterrike?



okej, packningtips...packa sa lite som mojligt!!! jag vet inte hur jag ska fa hem alla mina grejer (da har jag anda skcikat hem en del redan samt att jag packade relativt lite fran borjan). sa packa sa lite som mojligt!! annars, tycker jag att du ska buffra upp med svenskt godis! alltid bra att ha! haha

2008-06-17 @ 19:42:39
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0