Från en källare till en annan

Ni som är mina närmsta vänner vetvad ni brukar säga om mig.
 "Hur länge var det nu du var instängd i den där källaren?"
Till er utomstående så sägs allt detta med glimten i ögat. Det beror på att (de tycker) jag frågar väldigt mycket, eller anses som o-allmänbildad. Men jag har bra vänner för jag får (nästan) alltid bra svar på mina frågor.

Därför är jag nu på väg från den källaren mina vänner påstår att jag varit instängd i till en annan källaren i Österrike (pga Josef Fritzel), (även detta sägs med glimten i ögat)

Ingen fara mina vänner, jag skall bo hos en mycket bra familj. Och jag skall fortfast möjligast visa en bild på min källare i Österrike. Så, snart är jag på väg mot nya äventyr.

Nu skall jag gå upp och göra sömntutan Calle sällskap och få mig några timmars sömn. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: josefinecarlsson

hej min vän bara ett litet försök kram farmor

2008-06-24 @ 21:56:36
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0