Att fa sma barn att lägga sig..

..var svarare än jag trodde.

Eller ja, jag vet inte vad jag trodde.
De hade fatt tillatelse att kolla pa en film och sen kom deras mamma kom upp fran trädgarden och sa "10 minuter till"
Det gick 20 minuter och sa börjae jag räkna ner fran 5 minuter. "Okej" sa NIklas helt lugnt.
När jag väl stängde av tvn blev han helt hysterisk "NEEEJ" men som tur var SIbylle i köket.
Han grät och skrek "En minut till bara" och vile inte ge sig.
Men hans pappa fick han till att lägga sig ner tilslut.
(och Mateo började grata för att Niklas grät)

Ja, det var verkligen ett litet drama där. Barnen somnar visst inom 20 minuter och da skall jag göra gästerna, Sibylle och Jochen sällskap nere i trädgarden.

Kommentarer
Postat av: Calf

vi hade en bra kväll :D låter som dig när du ska sova! :P

2008-06-29 @ 10:12:21
Postat av: emma

hej josse! har du några bra tips till mig när ungarna ska sova? jag ska strax åka till spanien som aupair:)

2008-09-11 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0