Vilken het Tisdag

Idag har jag varit och shoppat och ätit en mycket stor glass med Anna och Mausa i Wien.
Jag har akt tag.
Jag har hälsat pa Elli pa Mc Donalds.
Jag at choklad pudding till frukost.
Jag har pratat i telefon med Jenny.
Jag har pratat kärlek med Tim.
Jag har ätit sallad.
Jag har läst min mykcet spännande bok vid sjön och solat i kvällsolen
Jag har cyklat.
Jag har fotograferat floden, som pappa bad mig.
Jag har ätit Salsburger Nokeln. En efterrätt hemmagjord av Sibylle.
Jag har köpt jeans för 15 Euro. Jag papekar ännu en gang min kommande övervikt pa min resväska.
Jag har vaktat en främlings väska vid sjön.
Jag har köpt en engelsk skvaller tidning.

Igar pratade jag med farmor, familjen och Calle.
JAG HOPPAS DU MAR BÄTTRE IDAG MALIN!

Framförallt sa jag har inte jobbat. Dvs allt är som vanlig! Nice.

Kommentarer
Postat av: julie

Kolla nu in min blogg för att se vem kändisen var och vem som vann MINI tävlingen :)



Tack för att du var med och tävlade!

2008-07-29 @ 22:46:53
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0