Väderväxlingar

Nyss var det stralande solsken och hett och jag lag vid poolen och solade.
Jag hade skickat ett sms till Flo ooch fragade om han skulle till sjön idag. Men kan visste inte och han skulle ringa ifall de skulle dit.

Men helt plötsligt gar solen i moln och det börjar mullra och jag ser svata hotande moln och jag beslutade mig för att ga upp till lägenheten igen. Det var ett mycket bra beslut av mig för att nu regnar det. Sa det blir nog ingen sjö idag.

Jag skall baka negerbullar nu. Eller ja, OM jag hittar alla ingridienser.

Och ikväll skall jag till Anna.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

tycker jag med.. :)

2008-07-05 @ 15:29:42
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Malin

hoppas anna o du hade trevligt :)

2008-07-07 @ 10:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0