Bilder fran Italien


Annas hus i Italien. I en liten by som heter Isola del Piano.
Närheten äv Fano pa östkusten



Elli, Anna och Sophie


Här trängs Elli, Anna och Sophie i skuggan av parrasollet.
Jag höll till i solen.



Anna pa stranden i Fano


Sophie fyllde 19 i tisdags



För att komma till stranden var vi tvugna att
ga i en liten tunnel under järnvägen.


Elli och Anna lagar mat.
Anna gör maten
Elli salladen
Sa sag det ut hela veckan, typ.



Elli och Sophie försöker öppna vinflaskan.
Samma problem varje kväll.



Anna var hungrig sa hon var tvungen att länsa kastrullen



Här kollar vi pa gamla bilder pa Annas dator.



Elli och Sophie i solstolarna med vinet i kvällssolen.



Anna och Yonni.
Yonni var en av deras trädgardsmän och han pratade inte engelska.




Utsikten fran terassen



En rolig bild pa Sophie


Stranden i Ancona. Som en vykort.



Ellis och mitt ben.



Elli skvätter vatten



En ännu roligare bild pa Sophie.
Hon gör absolut ingenting. Helt avslappnad.

...som hämd tog hon denna bild pa mig och pa Anna och Elli. Riktiga närbilder...










KOLLA MALIN. De hade ett stort spindelnät med en halm-spndel över ett torg



Ich


Människor som har eld uppvisning.



En mycket glad Elli och Sophie.



Sophie gör makaroner. Jag och Sophie var sa hungriga!


Dagen innan v skulle hem. Vi var trötta och la oss 21.00



Sophie fick en blöt överraskning av Anna.



Anna



Fyra tjejers bagage efter en vecka i Italin i
en liten gul Mini + shopping. Det är otligt att det bara fick plats.



Pa hem vägen fastnade vi i en trafikstockning och Elli har trakigt.
Resan tog sammanlagt ca 12 timmar. (med ett stopp hos Annas farmor och farfar för middag)



Kommentarer
Postat av: malin

mycket härliga bilder. gillade inte spindeln, men jag gilla de den med ditt ben och stenarna .:)

2008-07-21 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0