Uppdatering av EM finalen pa Fan-zonen i St Pölten

Sagt som gjort. I Söndags efter grillningen följde jag med Flo och hans vänner till Fan-zonen. Det var en häftig känsla med allt folk. Visst jag är dalig pa at uppskatta hur stor publiken var men vi var inte 10.00 iallafall. Men manga var vi.
Av Flo´s vänner var det bara en som hejade pa Tyskland, och han blev snabbt ner röstad.

Tro det eller ej, här i Österrike hejade alla pa Spanien. (jag med)

Flo´s mamma (Sibylles syster) hämtade upp mig, Flo och hans flickvän pa en parkering lite längre bort fran Fanzonen. Och tur var väl det, för att kön ut fran Fanzonen´s parkering var olidlig och där var poliser som dirigerade trafiken. Och de tutade som attans.

Vi slapp iallafall det värsta av köerna. Och nu är EM över.

Men det är jag inte fattar är.. Brukar man räkna in Ryssland i Europa?

Kommentarer
Postat av: andersson

Har jag inte förklarat det med Ryssland för dej?

Dom e ju med i EU, eurovision etc också. En del av Ryssland ligger i Europa, så de får väl vara me här om de vill, verkar det som :p.

2008-07-01 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0