Söndag

Vet ni vad? SOLEN ÄR TILLBAKA och jag har varit vid sjön hela dagen och läst en av mina svenska böcker.
Jag fick ett sms vid halv sex av SIbylle där hon skrev att vi det var grill-daax om jag var sugen.
Klart var jag det.

Nu ikväll fick vi besök av Johannas (lill-tjejen jag skrev om igar) pappa och jag fick höra om brudgummens (om nu mannen kallas sa) svensexa som hade gott väldigt vilt till. (för er som ej vad sa skall jag pa bröllop nästa helg)
Det var 20 män i ca 50 ars aldern (även Jochen) och de skulle egnetligen hem 04.00 pa morgonen efter men 5 envisa män inkluderat brudgummen (Jochen akte hem vid 01.00) Men 5 envisa män inkluderat brudgummen kom hem kl 19.00 dagen efter! Sa svensexan hade varat i 24 timmar! Det var inte klok vad de beättade ör mig. De hade öppnat vin flaska kl 11.00, de hade föst in folk i affäreer pa morgonen och sagt "Kom och köp här". Detsom gjorde attde akte hem var att en av männen sa " Ja, vi aker hem till mig. Frun gör Lunch och bjuder pa vin" Hade de inte blivit erbjödna vin hade de förtfarande vara kvar i Wien nu. Och en av männen vagade inte aka hem till sin fru. Snacka om galet!

Sa Johannas pappa sa att bröllopet som äger rum pa Lördag kommer att bli en galen fest. Jag ser fram emot det.

Imorgon skall jag och Mateo hämta Niklas pa eftermidagen fran hans Engelska "läger".
Det blir mitt första riktiga AuPair jobb och jag har varit här i 5 veckor.


Jag har även pratat med Emile idag. Det var trevligt. Men nu har jag börjat inse att det är inte manga som stannar kvar hemma utan att manga kommer att flytta. Är det inte inom Sveriges gränser sa är det antingen London eller USA.
Attans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag stannar hemma i Sverige. Vem åker till usa?

2008-07-28 @ 10:57:10
Postat av: Josefine

Ja det är manga av oss som stannar i Sverige ja. Edvin aker till USA. Vem är du som skrev här? :P

2008-07-28 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0