Run Forest Run

Som jag skrev innan funderade jag starkt  pa att inviga mina joggingskor  (som jag fatt av mamma och pappa) nu ikäll. Efter maten, sallad med kött och brödbitar, sa var det sa frestande att lata bli. Men jag tänkte att eftersom jag skrev at jag skulle ut och jogga sa far jag banne mig göra det ocksa.  Och det gjorde jag. En liten tripp.

5minuters snabb promenix ner till "Traisenstrasse" (Vägen längst med den lilla "floden") och 10 minuters jogging längst med floden och sa var jag vid sjön. Jag tog ett svalkande topp i kvällsolen (oj vad det lät fint, men det var inget särskilt egentligen. eller sa är jag inte tillräckligt gammal för att uppskatta naturens krafter och tillgangar)
Jag promenixade hem och pa vägen hejdades jag av en kille som ranglade ut pa vägen och sa nagot pa tyska "blablabla" Sorry?, sa jag och saktade in. "aha, do you want to play volleyboll with me?" Han ville spela volleyboll och vi körde nagra passningar och han föklarade att han var lite full "im a little bit drunk" Kul för han ju. Han verkade vara 25 ar och full en tisdags kväll. Det badar inte gott. Jag "spelade" i nagon minut sen tackade jag för mig och forsatte promenixa.
Det tog 25 minuter hem och sen var jag vid porten.

Nu har jag tagit en välförtjänt dusch och nu funderar jag pa vilken film jag skall se ikväll.
Dumbo eller Cinderella?


Kommentarer
Postat av: Malin

Jossan..vad har jag sagt till dej.....akta dej för fulla gubbar

2008-07-01 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0