Regniga Mandag

Som sagt sa var jag pa shopping centert och i stan och jag köpte en tubtopp och ett par bekini trosor pa h&m (mina börjar bli genomskinliga efter allt badande) Och en enkel tröja pa Mango. Allt för sammanlagt 18 Euro.

Sen besökte jag Elli pa Mc Donalds och hon hade fullt upp och sa "Vi far prata sen, jag ringer dig" pa sin roliga svenska.
Jag köpte en sallad och fruktoch at i lugn och ro.

Jag kom hem och det visade sig att Niki hade bränt sitt lilla finger pa en brödrost pa lägert (ett mycket litet brännmärke) sa han var tvungen att springa till sin mamma (hon jobbar andra sidan gatan) för att fa det om plastrat. SA nu har han bandage pa sitt ena finger och det är fäst uppe vid handleden.

Jochen kommer hem vid 6 tiden och da skall jag antagligen träffa Elli en stund för att göra ingenting.
Ni förstar inte hur skönt det är att fa umgas med folk i sin egen alder och ha nagon att ringa till. Det är en befrielse!

Nu skall jag aterga till att passa barnen. Just nu sitter de i sin egna lilla värld och leker med modell lera och kavlar och formar i alla dess färger och former.


Niki och Mateo i trappuppgangen till huset.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gammal är hon Elli? :D

2008-07-07 @ 17:01:41
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Malin

sicka fynd, härligt jossan :) modelllera. hmmm låter som våran barndom... är inte du med och leker ??

2008-07-08 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0