Onsdag dvs lill-lördag

Idag gick jag upp halv nio och sa att himmlen var ba sa jag bestämde mig för att inte följa med SIbylle till Wien.
Men efter frukosten sa blev det sa klart mulet sa jag tog cyklen och cyklade ner till floden och satte mig pa en bänk och läste min bok som heter Airframe. Jag at frukost och Manner-kex och drack vatten.

Solen kom och gick sa jag beslutade mig för att cykla längs med floden tills sista bron och cykla över och tallbaa pa andra sidan. Jag stannade vid en lekplats och gungade ytters lite ich läste fyra rader i min bok.

Sen var jag pa Turist Byran och fragade vart badhuset och solariet lag.
Jag fick som svar att badhuset var under renovering och solariet lag pa en gata längre bort.
Jag som sa gärna hade velat simma. Okej visst jag kan simma i var utomhus pool men nej, det är mulet här.
Och eftersom det daliga vädret skall halla i sig sa tänker jag ga och testa det österikiska solariet.

Ikväll skall jag antagligen träffa Elli när hon slutat och sen skall jag och Anna ta taget vid 9 tiden till Vienna för att möta upp Sophie (Det är jag, Anna och Sophie som skall till Italien tillsammans)
Som vanligt (som anna själv säger) sa har hon ingen direkt plan inför kväll, men det blir antagligen ett ställe där de serverar long drinks för 2 euro sen Bricks och sen Flex. Det är roliga barer allihopa.

Och vi kommer att ta det tidiga morgon taget hem. Och jag sover kanske hos Anna föör att hjälpa henne att ga ut med Gioga, hennes hund.

Nu skall jag sova lite. För om jag skall orka vara vaken till 5-6 imorrgonbitti sa maste jag sova.

Kommentarer
Postat av: malin

så du solOLAR solarie också :P hoppas det var skötn då :)

2008-07-10 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0