Onsdag

Idag jag legat pa bryggan vid sjön och läst.  (Ja Sandra vi har fint väder :P ) Sen passade jag Mateo i nagra timmar tills han sa att han ville leka själv och när jag kollade till honom efter ett tag sa hade han somnat. Han hade bara ramlat rakt fram i sängen och somnat. Gullunge.

Sen var jag ute och motionerade. Det var svettigt och nice.

Nu pratar jag med Malin via skype. Hon berättar om sina hektiska dagar pa Coop. Kunderna är inte kloka.

Och SIbylle har köpt Da Vinci Koden till mig. Snällt.

Ikväll skall jag försöka lägga mig tidigt!

Kommentarer
Postat av: Malf

Tack så hemskt mycket

2008-07-30 @ 21:35:32
URL: http://cmalf.blogg.se/
Postat av: Sandra

härligt, det har vi med, trist man blivit sjuk. men förhoppingsvis går det över snart!

2008-07-31 @ 11:17:29
Postat av: malin

vad gulligt med det att han bara hade somnat så där hucks flux. :P

2008-08-02 @ 10:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0