Mandag

Idag är det Mandag och Niklas är pa hästläger med tio andra tejer (?!)

Jag skall nu bege mig till ett shoppingcenter utanför stan som Elli tipsade mig om. Jag fick väg beskrivning av Elli o Flo men jag tror jag skall ta en annan väg istället för att köra som bilarna gör genom stoppljus och sa. (jag och Flo gjorde det igar)

Sen skall jag hälsa pa Elli pa Mc Donalds där hon jobbar.
Jag skickade henne ett sms pa svenska och hon svarar:

" Heij Josefine. du kommer till mc donalds imorgon? Jippiii hahah! maste arbetar fran 9-17.30 :( jag arbetar mc donalds stad brevid train station. puss och godnatt"

Det är sa himla kul att hon är sa bra pa svenska! Jag skall faktiskt ge henne mina böcker som jag hade tänkt slänga. Men när jag berättade att jag täker ge mina böcker till henne sa blev hon jätte glad.

I eftermiddag skall jag passa barnen.

Thusss

Kommentarer
Postat av: Malin

du ska väl inte köra till mC DONALDS?? låter toppen... ge dina böcker till henne, låtwer super bra :)

2008-07-07 @ 10:43:07
Postat av: Mamma

Ska du köra bil? Ät en Mac Flurry med daim för mej.

2008-07-07 @ 11:32:25
Postat av: Josefine

Mamma och Malin: Nej inte köra bil. Köra cykel.

2008-07-07 @ 13:55:45
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0