Mandag

Idag blev jag aldrig väckt av Mateo. Skönt.
Jag solade och läste lite i förmidadgs.
Sen shoppade jag lite nödvändigheter, Det är sa billigt.
Sen besökte jag postkontoret. Jag skall försöka se vad som är billigast: Att skicka hem saker via posten eller betala för övervikt pa planet.

Tur at man inte behöver betala för de kilo man har gatt upp under semester.
Jag har gatt upp 4 kilo!!!! Och jag brukar aldrig varken ga upp eller ner i vikt.
Jag har pappas kropp.
Men fyra kilo pa fyra veckor. Halelulja.

Idag har jag även pratat med Maxie och Sandra pa telefon.
För er som hade Anders som körskolelärare sa kan jag berätta för er nu att Maxine ocksa kör med honom.
Världen är liten.

Imorgon skall jag antagligen träffa Elli (svenskan) och pa Lördag väntar Niklas födelsedags kalas. Kalaset kommer att ga under pirat-tema med en pirat kapten, skattjakt och en skatt.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0