Lördag

Efter att ha skypat med Malle och Emil som ville se Mateo (men Mateo ville inte dyka upp vid datorn) och att ha pratat med Calle och prövat att ringa Maxine igen sa gick jag och fixade mina foto till en skiva. Sa de dyker snart upp.
Och sa köpte jag vatten och äpple (lika nyttig som vanligt, iallafall ibland) till bil-resan imorgon.
Ja, vi är fyra tjejer i Annas gula Mini som skall till Italien. Nice.

I trappuppgangen mötte jag den galna och korkade tanten (Jochen beskriver henne sa) och sa klart börjar hon prata tyska. Men jag sa att jag pratar inte tyska. Och da börjar tanten, som är 86 bast, säga pa engelska "I have fotgot all my english I learnt att school. Inte trodde jag att sa gamla människor lärde sig engelska i skolan. Tufft.
Hor är galen för att hon hör och ser bara det hon vill. Hon hälsar aldrig pa Niklas och när Jochen förklarade för Niklas varför hon inte pratade med honom (och tanten var i närheten) sa blev hon arg och det hörde hon visst. Knas.

Ikväll skall vi äta pa restaurang och sen skjutsar de mig till Anna. Tro det eller ej gott folk där hemma. Jag har packat för en vecka i Italien och allt ryms i mitt handbagege!
Grattis till mig.

Kommentarer
Postat av: malin

ja grattis. det måste vara en stor väska i så fall :P haha. ha det så bra i italien. kram

2008-07-13 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0