Last night in Vienna

Jag kom hem när Sibylle gick upp och hushallerskan kom 5 minuter efter att jag la mig.
Sibylle tyckte nog det var lite kul, hon far nog uppleva sena hemkomster när barnen blir äldre.
Och Ulrike, hushallerskan hon bara skrattade när jag gick upp kl 1 och tog fram frukost och Niki slänger ur sig denna kommentar när han ser min frukost.

"its lunch time now, not breakfast"

Jag hade kul i Vienna iaf. VI tillbringade kvällen hos Sophie och sen pa Bricks och Flex. Barer och "discotek" som jag känner väl igen sedans förra sommarn.
Vi blev bjödna pa vin och jag fick en Becks öl. Eller ja, pa glaset stog det Becks iaf.

När folk fragar mig vart jag kommer ifran eftersom ag pratar engelska och jag svarar Sverige sa säger varrenda kotte "Jag visste det!" Jag ser nog ut som en typisk svensk.

Och jag älskar att vara ute med Anna och Sophie för att de pratar nästan aldrig tyska med varrandra. utan allitd engelska. Även när vi satt pa bussen till stationen morse sa pratade de engelska och da satt jag pa sätet brevid och var inte alls med i kovnersationen. Men Sophie sa att det är böst att prata engelska för att jag kankse vill lyssna. haha.


Kvällens lat: MGMT- Kids

( http://youtube.com/watch?v=bIEOZCcaXzE )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis. Du har kommit in på civilingenjörsutbidnigen Väg- och vattenbyggnad

2008-07-10 @ 18:07:24
Postat av: MALIN

VAD ROLIGT ATT HAN SA SÅ. NOT BREAKFAST, ITS LUNCH.

2008-07-10 @ 21:22:27
Postat av: maxine

GRATTIS! DU KOM IN!!!!!!! :D GRATTIS

2008-07-10 @ 23:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0