"Home" sweet "home"

Jag har anlänt til St Pölten igen. Italien var mycket bra och mycket kul. Jag kall berätta mer imorgon.
Jag är nu mätt och belaten och skall hoppa i säng nu. Jag är yr i pottan. 12 timmar pa värd fran Italien till St Pölten i en Mini tar pa krafterna.
Jag har fatt nya lakan, mya handukar och mina kläder tvättade under veckan i Italien ligger fint strykna pa bordet.

Imorgon bitti skall jag passa Mateo lite. Sibylle kommer att knacka pa min dörr (jag slipper ga upp) och Mateo kommer att hoppa upp i min säng medans hon lämnar Niklas pa hans dags-tennis-läger.

"Ariver detshi"

Kommentarer
Postat av: Giannis

TJOCKIS =)

2008-07-21 @ 16:52:01
Postat av: andersson

du skulle vatt i malmö igår! sjukt bra håkan va :D

2008-07-21 @ 21:06:36
Postat av: Anna

fan va sjuka saker jag har att berätta du kommer schwimma! Gå in på min anonyma blogg!

2008-07-21 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0