Ett gott skratt förlänger livet

Idag skulle pratade jag med Johan och jag vi pratade om att vi snart fyller 20 ar och vart är världen pa väg.

och jag skrev ju sa klart helt fel och Johan fick sig ett gott skratt.

- Ja, vart är vägen pa väg lixom.



Sen har jag kommit pa mig att jag alltid sitter och ler för mig själv när jag pratar med er hemmifran.
Speciellt när Pana sriver, för han har alltid nagot lurt för sig.
Jag hade gjort mycket bara för at fa höra han säga "Tyst med dig kvinna"
Han säger det med glimten i ögat och det är ett internt skämt.


Och just i skrivadets stund skriver Jesper och fragar "när kommer du hem, börjar sakna dina skämt"
Och jag fragade honom "vilka skämt" och sa svarar han " ja precis"
ha ha ha. Vilken dalig skämtare du är Jesper. Kanske jag med.

Kommentarer
Postat av: malin

låter härligt.

2008-07-08 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0