Bilder


Sa här sag jag ut idag, dagen till ära



Mateo sitter i min säng och har precis hittat mina
hörselpluggar. Josefine, kan man äta dessa?


Mateo hoppar ifran mitt bord



Bästa stället att hänga upp mina svettiga kläder pa.




Flex (ett "diskotek") golv. Massa flygblad.




Här har ni min favorit toaletts väggar. Massvis med godis.




Jag och Sophie




Elli




Anna




Här satt jag och väntade mit ute i ingenstans pa
taget där Anna satt skulle komma. Jag hade hoppat
pa ett tag nagra fa inuter för tidigt.




Icecofe med icke svensk god glass(men helt ok) och Riter Sport Choklad
HEMMAGJORD AV MIG




Vanliga kex med choklad mellan.
Speciallite fran Österrike och mycket gott!




Regningt St Pölten




Niklas och Mateo




Mateo hade en liten liten blasa och hans mamma är läkare.




Modellera




Killarna Bus




Anna och hennes pojkvän David




Tva gula Minis




Theresa




Flo och Andy




Elli som kan prata svenska.





Flo och Denise





Utsikten fran mitt fönster

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att få se lite bilder. Ha det så bra i Italien.

Tjössss

2008-07-12 @ 17:38:13
Postat av: Anonym

vad härliga bilder allihopa, vad gott med rittersport :) ännu en gång, gulliga barn ioch du är lika fin som alltid ;)

2008-07-13 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0