Ännu ett paket hemmifran

GIssa om jag blev övereraskad när jag var pa väg till frukosten nu precis, för där lag ett paket hemifran.
Jag hade inte en aning om att de skulle skicka nagot utan vi hade bara pratat lite om det.

Paketet inehöll 4 SVENSKA pocket böcker, marabou choklad (jag äter nästan aldrig det när jag är hemma, men när man är utomlands sa är det en helt annan sak) och alla mina papper fran LTH och ett vykort fran mamma o pappas weekend i Stockholm.

Tack mamma, pappa och Malin.
Ni har räddat mina 4,5 kvarstaende veckor här i Österrike.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, då var det verkligen tur att vi skickade paketet. Du hade nog inte överlevt annars, eller hur? :-)

2008-07-23 @ 13:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0