Anna

Jag skall ta taget till Anna om en timme, men jag skall strax bege mig mot stationen. Fast att det bara tar nagra fa minuter att ga dit. Bättre att vara i tid sa kan jag ta det lilla ligna när jag försöker komma ihag var man köper bijett.

Ja, Anna hämtar upp mig iallafall i Neulengbach och vi kör därifran direkt för att hämta hennes pojkvänn och kompis.
Sen bar det iväg pa partaj. Fast Anna är den som kör ikväll.

Anna "I really really hate to be the driver"

Jag kommer att sova hos Anna inatt för hon vill inte att jag skall aka hit till St Pölten själv mitt i natten.

Sen far vi se vad som händer imorgon.

De är bara 7 veckor tills jag kommer hem nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, om sju veckor slutar jag jobba och flyttar - vi missar verkligen varandra precis! Nice bilder, sjukt söta ungar!

2008-07-05 @ 17:04:52
Postat av: Sandra

ha så skoj ikväll och ta hand om dig!

2008-07-05 @ 18:04:06
Postat av: Calle the josefinesaknare

vad det skoj? =)

2008-07-06 @ 18:55:56
Postat av: Moster Monica

Hej!



Får en känsla av att Du längtar hem? Men tiden går fort och innan Du vet ordet av är Du hemma igen i vardagen. Just nu regnar det som attans här men vädret var varmt och skönt idag på tennisinvigningen. Patrik och Filip jobbar hela dagarna och är såååå trötta när de kommer hem. De undrar hur jag och Berndt först orkar jobba hela dagarna och sedan sköta om allt som behöver göras när vi kommer hem.



Monica

2008-07-07 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0