7 ars kalas

Lille Niklas fyller 7 ar imorgon och vi firade honom i eftermiddags med släkten. Det öppnades massa med presenter. Inlines med tillbehör, badminton, lego och en Ipod Shuffle (?!) Jag skall ge honom mina presenter imorgon pa hans riktiga födelsedag.

VI började med att äta tarta (en mix mellan sockerkaka och kladdkaka) och sen tva timmar at vi mat som bestod av snitzel och en speciell österrikisk potatissallad med majonäs. Det var en liten annorlunda ordning pa maten da vi i Sverige äter mat och sen tartan.

Imorgon skall det visst regna. Vi aker kanske till Landmuseumet imorgon med Ulrike, vem vet. Men min hud behöver lite regn annars kommer jag missbruka solen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0