Update

Jochen lörde precis till sjukhuset. Han arbetade ute i garaget och fick nagot över fingert och naglen blev skadad med ett djupt jack i fingertoppen. En av hans kolleger skall fixa det.

Det regnar (eller inte för tillfället men innan) och dez är 12 grader ute! TOLV GRADER! Det känns som vinter.
Pa Mandag skall det bli bättre väder iaf.

Imorgon eftermiddag skall jag passa barnen eller sa skall allihopa följa med till deras vänner och äta. Vi far se.

Nu sitter alla barn (niklas, mateo och de tva grannbarnen) och kollar pa Madagaskar.

www.youtube.com/watch?v=eQVVtyA5fb4

Lill killen pa videon är grannkillen Nicholaus.

Kommentarer
Postat av: Mossan

Hej Josefin. Hoppas allt är bra med dig. Ber om ursäkt att jag inte har skrivit mer till dig som jag lovade men jag har inte nyttjat datorn så mycket då min har varit trasig och jag har lånat lollos i bland men det har inte blivit några längre stunder. Det verkar som det händer en hel del hos dig söderöver..... När kommer du tillbaka till Sverige igen? Sköt om dig Kram Carina

2008-08-16 @ 22:27:16
Postat av: malin

tycker dem om att kolla på madagskar? har för mig att dem har sett den inna när du varit med :P

2008-08-17 @ 13:17:53
Postat av: malin

kolllade nyss på videon, liten tuffing han Nicholaus :P

2008-08-17 @ 13:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0