Torsdag

Idag har vi badat, lekt vid dammen och hoppat studimatta med grannbarnen.
Niklas hann till och med att slänga min sko i vattnen som Jochen senare fick ta upp.

Sen tog jag bilen till St Pölten och lägenheten. Nu sitter jag här och sen kommer Sophie och hämtar upp mig. Da far vi till Ellis 20 ars fest. Jag har endast en cd skiva med bilder och ett marabou choklad till henne. Jag skall kanske skriva upp receptet pa klassiska svenska Negerbullar?
Ja det far det nog bli.

Jag tycker om att komma hit till lägenheten. Ett skap fullt med sötsaker och knäckebröd och kaviar är min diet här.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ha nu jättekul på 20-års partajet.Snart börjar allvaret.

Kramar från Mormor

2008-08-14 @ 18:28:45
Postat av: malin

ja negerbullar låter bra :)

2008-08-17 @ 13:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0