Tillbaka i skogen

Efter ett nagra sma brak med växel spaken och efter att ha kommit ut ur deras lilla innergard sa gick färden tillbaka hit mycket bra.
Jochen och Sibylle är pa IKEA och sen skulle de besöka vänner.
Altsa jag passar barnen och som vanligt är de omöjliga i början men sen blir det helt ok.
Nu är de iallafall hos grannen och jag sitter här ute pa altanen med utsik över den lilla dammen med tre gulfiskar.


Jag lärde mig en sak igar av Lisa. Vill du veta din ideal vikt? Ta din längd - 110 cm och sa har du din ideal vikt.
hurvida det stämmer eller ej vet jag ej. Men det stämmer pa mig (om man bort ser fran mina 4 österrike kilo)
Pa Lisa stämde det inte  da hon väger 8 kilo för lite. Men hon är inget anorexifall.
Och pa Sandra stämde det ocksa (iallafall nu när hon har varit sjuk)

Ja, Jag pratade med Sandra innan pa Skype genom Linus dator som inte verkar vara sa bra för Skype. Men vi hörde varrandra atminstone imellanat.

Idag är det tva veckor tills jag aterväner till st Pölten för att nästa dag aka hem.

Kommentarer
Postat av: malin

bra vikt koncept, stämmer för både mig och pappa :)

2008-08-10 @ 21:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0