Sammanfattning fran Österrike, sommaren 2008

och nu närmar det sig hemgang. Det skall bli sa skönt att..

- Fa lugn och ro ibland, slippa höra PAPPA PAPPA NIKLAS MAMMA och massa skrik
- Fa lite kolla pa vad som händer om dagarn och slippa "VI skall aka och äta pa resurang om 5 minuter"
- Slippa höra allt gnäll när de lägger sig. Det är väl bara att ga och lägga sig?! Det är ju det man längtar efter hela dagen.
- Fa äta normal frukost igen. Jag längtar efter gröt.
- Jag längtar efter schampot Response och var tval och hudkräm.
- Jag vill kunna ta min telefon och ringa vem som helst, när som helst
- Fa lite privat tid pa toaletten. Här i Loich har jag tva dörrar till toaletten och Niklas envisas med att öppna den ena hela tiden
- slippa höra Sibylle blanda ihop Mateo och Niklas namn. I varrenda mening säger hon Nej "Niklas/Mateo"
- Att slipapa sova med hörselproppar. Hörselproppar är till för skjutbanan  inte i sängen.

fast jag kommer att sakna..

- barnens bra sidor dvs nästan alltid förtom när de brakar, skiker och envisas.
- vin drickandet pa kvällarna.
- bären och melonerna till frukost
- att de verkligen bryr sig om mig och vill mitt bästa.
- Deras gulliga sma kompisar
- svenskan Elli
- Mina förmiddagar vid sjön i St Pölten. Sol. En bok. Sjön. Vatten. Frukt.


Det har varit en kul sommar, fast vissa dagar har bara varit sa langtrakiga, och det skall nu bli skönt att fa komma hem igen till vardagslivet igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du kommer hem snart för du e så bra på att städa :-)

2008-08-19 @ 23:21:09
Postat av: Annika

Haha kul att få en sån kommentar som din mamma skrev! Ja, då e de raka vägen hem och städa huset :D

2008-08-20 @ 17:51:23
URL: http://annikasord.blogg.se/
Postat av: malin

mamma tyclker nog inte jag är lika duktig på att städa som dig :P

2008-08-20 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0