Regn

Grannen och hennes son, som talar engelska(?!!!!) kom precis bärandes pa Mateo. Han hade visst somnat.
Han vaknade upp och började grata efter pappa. Men han tystnade ganska snart efter att jag förklarade att pappa inte är är och la han i sängen.
Jag tror att han haller pa att "baja i byxan" för att da brukar han alltid vara tyst och vill vara ensam. inte bra.

Han slog huvudet i fönstret, skrek lite och blev tröstad och kissade med stängd dörr.
När jag fragade om han ville ha blöja pa sig sa sa han bestämt
"Nej jag skall bajsa pa toa sen" Ett stort steg för lilla Mateo.


Nu kollar jag o mateo pa film och valet av film blev "I like to move it, move it" Som Mateo själv utrtyckte sig.
Och Niklas r fortfarande hos grannen o kollar tv. Jag slar vad om att han blir jtte ledsen när han kommer hem och far reda pa att vi har redan kollat tv. Men jag var faktsikt över hos grannen och sa till honom. Vi far se.

Regnet öser ner


Mateo i soffan framför Madagaskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0