Mandag

Idag skiner solen och vi  har varit vid poolen idag fast det har bara blivit snabba dopp eftersom det var drygt 18 grader i poolen. Det brukar vara sa kallt när det har varit daligt väder ett tag.

För ett tag sen kom Dagmar, SIbylles syster, och de gick ut pa svam jakt tillsammans med Niklas.

Ikväll skall vi grilla hos grannen. VI skall grilla kyckling över öppen eld. Dvs som man gjorde förritiden. Kycklingen pa ett spett och snurra den över en öppen eld.

Imorgon börjar Sibylle jobba och kommer att köra fran jobbet och hit pa morgonen och kvällen.

Pa lördags skall det regna och det är bra eftersom jag planerar att ha pa mig manga kläder för att inte fa för mycket övervikt pa bagaget.
Jag kan själv se mig med massa kläder i 30 graders värme. Ja vi far se.

Hoppas att du hade en kul första dag pa jobbet, Maxine! och lycka till med uppskrivingen senare i veckan!

Kommentarer
Postat av: Malf

vem e måndag´?

2008-08-18 @ 21:46:02
URL: http://cmalf.blogg.se/
Postat av: Malf

har ni fint väder?

2008-08-18 @ 21:46:38
URL: http://cmalf.blogg.se/
Postat av: malin

ja så mycket kläder på sig vid hemgång, desto bättre :P

2008-08-20 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0