Lördag

igar var grannarna här och grillade med oss och vi at massa gott. Deras barn är sa lugna jämfört med Niklas o Mateo. Grann killen som är 7ar spelade massa spel med mig. Han är riktgit duktig. VI spelade tex ett komplicerat tre-i-rad spel som kallas Mule.

Idag vaknade jag av att Niklas ringde pa intern telefonen och sa " det är lunch nu" Jag trodde att han skämtade med mig och sa ja jag kommer.
Men när jag kollade pa klockan sa sag jag att klockan verkligen var 12.00. Jag hade sovit ca 12 timmar i sträck. Jag var nog trött.
 
Och, känsliga läsare varnas speciellt Malin, jag hittade en mycket stor spindel i duschen. Jag spolade ner den i avloppet men gud vad den kämpade.

Vid lunch sa spydde Niklas pa sin tallrik. Han hade fatt för mycket i munnen. Det var kanske för mycket i detalj. Men det var faktsikt det som hände.

Kommentarer
Postat av: malin

tack tack jossan. men jag får nog ta och böärja vänja mig, i hlegen har jag sovit i vindskydd, och du kan kanske tänka dig vad som gömmer sig i sånna?? jo spindlar...

2008-08-17 @ 13:16:35
Postat av: Mormor

sova 12 tim.Är du möjligen släkt med din Mamma.Usch vad jag är stygg.Stor varm kram från mig

2008-08-17 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0