Loich

Nu har jag penderat kvällen/natten att packa alla mina tilhörigheter i min resväska för att imorgon aker vi till familjens sommarhus ute pa landet. Vi kommer att vara där till den 22 Augusti och dagen efter aker jag hem! Det är endast 30 minuter härifran med bil. Det skall bli intressant att väga mitt bagage.

Jag vet inte hur mycket jag kommer att skriva här under vistelsen i Loich men jag har tillgang till enbärbar dator iallafall. Men jag vill lixom inte hänga över den varje kväll därute.

Det kommer minst att bli en paus fran Locih da jag skall fira Elli (Annas vän, inte hon som pratar svenska) som fyller 20 ar!
Jag ser fram emot det. Hoppas inte familjen har planerat nagot den kvällen. Hoppas.



- Mamma och pappa börjar jobba idag (mandag) sa jag hoppas ni har haft en bra dag.

- Till och med Calle skall börja jobba. Vad du än gör Calle, trilla inte av taket för guds skull!

- Sandra börjar ocksa jobba imorgon (egentligen, men det blir uppskjutet pga sjukdom) pa Optimera i Helsingborg som proffsäljare. Smaka pa den ni!

- Maxine (och även Sofia) börjar ocksa jobba den 18e. Ja det bilr sketa bra!

- Jenny funderar pa Australien och Anna far iväg till London och Edvin USA och alla andra sprids runt omkring i Sverige.

- Undras hur det har gatt med Cilla och Carls ansökningar till Vetrinärlinjen i Danmark?


Jag vill bara paminna mina nära och kära att min kära mobiltelefon kommer
att ha absolut noll mottagning ute i Loich enligt Jochen.
(Inte för att jag använder den sa mycket för att kontakta folk där hemma utan da fungerar nätet mycket bättre)

Kommentarer
Postat av: Malf

Hur e vädret?

2008-08-05 @ 10:39:30
URL: http://cmalf.blogg.se/
Postat av: Calle

Det är rätt svårt att trilla av ett innertak josefine

2008-08-06 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0