Goder afton

Idag har vi badat i poolen, fiskat i dammen, barnen har akt bat i dammen och Niki har trillat i vatten i dammen,
Vilken tur jag var där annars hade han blivit mycket kall, Efter tio sekunder i vattnet i dammen sa förfryser du.
Jag har precis duschat efter en promenix (men en liten mening att jag skulle hitta täckning pa min mobiltelefon, och det gjorde jag!)

Nu skall vi snart äta svamp och nudlar som Jochen tillagar pa bottenvaningen.
Förresten Svamp SNitzlarna var mycket goda. Och bade Mateo och Niklas älksar svamp. Jag tror inte jag vet nagra sma barn som älskar svamp.

Imorgon kväll skall jag köra(?!) bil till St Pölten för att Elli skall fira sin födelsedag. Önskar mig Lycka till. Jag hoppas att jag hittar vägen till St Pööten sa att jag inte slutar upp i Mariazell (motsatt riktning fran St Pölten) Jag skall även sova i St Pölten.
Nice. Jag skall äta mitt Marabou choklad da, som jag har kvar i St Pölten.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med bilkörningen och hälsa Elli

2008-08-06 @ 21:34:24
Postat av: malin

kör lugnt och försiktigt så klarar du det :)

2008-08-07 @ 09:15:57
Postat av: Anonym

ja vilken tur att du var där. inte vill vi att han ska förfrysa!

2008-08-07 @ 18:29:42
Postat av: malin

det var från mig :P

2008-08-07 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0