Ellis 20 ars fest

Efter 1 timmes körandes i bilen kom jag, Sophie, Jojo och Maxi äntligen fram till festen.
Elli bjöd pa ett kylskap fullt med öl och vi grillade över en eld som hon hade gjoprt upp.
Alla var avundsjuka pa mitt grillspett.
Det var en trevlig fest och jag träffade en tjej som kunde prata svenska. Hon pratar ännu bättre än svenskan Elli.
Och jag träffade en tjej som ocksa skall arbeta som Aupair i London i 5 manader. SA jag gav henne lite rad.
Hon hade även tagluffat i Sverige, Norge och Danmark och hon gillade Sverige mest av allt.
Sa det blev mycket prat om Sverige,

När jag, Sophie och Jojo bl ev trötta sa begav vi oss upp för att leta upp sovplats. Och vi hittade ett par madrasser. Sophie blev överlycklig och sa "Jag hade inte alls tänkt mig att fa sova i en "säng" inatt. Jag kunde föreställa mig liggandes i min sovsäck under ett bord."

Nu äter jag lite kalla nudlar och choklad och jag skall strax ta bilen till Loich igen.

Kommentarer
Postat av: malin

lät som ett mysigt party :)

2008-08-17 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0